Dióhéjas motortisztítás - szívósor - szelepek
Benzin üzemű motoroknál: A közvetlen befecskendezéses benzinmotoroknál a kartergáz általi lerakódást, valamint a turbó által visszajuttatott és odaégett olajat kell eltávolítani a szívószelepekről. Ritkábban ugyan, de GDI típusú benzinmotorokon is sűrűn előfordul az EGR szelep hiba.
Ekkor még rosszabb a helyzet, mert nem csak olajlerakódás, de korom is került a szívó oldalra, ami üzemmeleg motornál ráég a szívószelepekre. Ezt hivatott a dióhéjjal történő tisztítás eltávolítani roncsolás mentesen.
Dízelmotoroknál: A Dízel üzemű motorok esetében a visszavezetett kipufogógáz által a szívó oldalra került kormot kell eltávolítani a szívósorból és a hengerfej szívó csatornáiból. A dióhéjas tisztítás tökéletes megoldást nyújt a kormolódás által megváltozott keresztmetszet gyári helyreállítására.
Sűrűn kérdezik Ügyfeleink, hogy mikor és hány kilométerenként kell alkalmazni?
A Diesel üzemű motorok esetében a gyakorlat azt mutatja, hogy 160-250 ezer km között (típustól és gyártótól változik) már jelentős lerakódás van a motorokban.
Mik a hibajelenségek: – hidegindításnál egyenetlen járás – késve épül fel a töltőnyomás – 1-1.5 literes túlfogyasztás 100 km-re vetítve – sorozatos részecskeszűrő hibák – jelentős teljesítmény vesztés – szívósor csappantyú állító mechanizmus,
Chiptuning
AUDI Chiptuning
ELÉRHETŐSÉG
Cím: 1224 Budapest ,
Dózsa György út 105
Tel.:+36 70 420 5501
E-mail: dpfcentrum@gmail.com
NYITVATARTÁS
Hétfő – Péntek 08.00 – 16:30
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva
CÉGINFORMÁCIÓ
Carbon Claner Hungary Kft
Adószám: 26686309-2-14
|